perjantai 9. syyskuuta 2011

Täytyy alottaa sillä,että mua hävettää! En oo postannu pitkään pitkään  aikaan,mutta mulla ei vaa muka oo aikaa tai en vaa saa semmosta inspiraatiota näitten postausten suhteen. Nyt lupaan yrittää ottaa itteäni niskasta kiinni!:)

Mun viikko meni tosi nopeesti ja oli kyllä suhtpaljon kaikkea tekemistäkin!Tiistaina olin magneettikuvauksessa ja sit keskiviikkona olin kuuntelemassa siitä tuloksia...ja onneks oon kunnossa.Värjäsin tiistaina myös hiukset ja niistä tuli aikalailla mustat vaikkei pitäny (:
Tänään oli sitte koulukuvaus ja oli koulussa älytön kriisi ennen kuvausta et miten hiukset ja naama ja vaatteet on..Loppujen lopuks sillä ei kovin hirveesti väliä ollu!Me otettiin isolla porukalla kaverikuva ja sit olin toisessaki kaverikuvassa,jossa oli vaa vähä vähemmä porukkaa (---: Tänään olin hengailemassa kavereitte kanssa ja pyörittii vähä missä sattuu..Kävin  hakemassa illalla myös isoslaput ja nyt pitäs sit alottaa käymään nuortenilloissa yms. Eipä mulla sen erikoisempaa asiaa tässä ole. Tää ilta vois mennä koneella ollessa ja kaakaota juodessa! (: Nyt en laita mitään kuvia,koska mulla ei yksinkertasesti ole..

+ tänään meijän uskonnontunnilla oli aivan ihana mies,joka puhu meille vähä kaikelaista...Sen sanomat jutut oli kaikki niin ihania. Tässä nyt vaikka esimerkki :"Ei meikit tee teistä kauniita,vaan te teette niistä  meikeistä kauniita" 
 
-veera
 

2 kommenttia:

Jenny kirjoitti...

arska (: oli se kyl huippu jätkyli :D

V&S kirjoitti...

jeps =D