sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Haaste


Ohjeet menee näin:
"Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista."


11 asiaa minusta:
1.oon syöny tän päivän aikaan ihan liikaa kaikkea hyvää
2.oon lukiossa ensimmäistä vuotta.Tähän mennessä oon lopettanu ranskan ja matikkakin saattaa vaihtua lyhyeen.
3.meillä on 2 koiraa,joista toinen on ihan rasavilli ja se ei varmaan koskaan kasva aikuiseks
4.mun perheeseen kuuluu isä,kaks veljeä ja yks sisko

5.mun äiti kuoli kun olin seiskalla
6.musta on tullu aika vahva tyttö kaikkien vastoinkäymisten jälkeen
7.taian olla vähän sitoutumiskammonen
8.rakastan vaatteita ja shoppailua
9.rusketun tosi helposti
10.harrastan yleisurheilua
11.oon 5 lapsen täti


kuvat we♥it

Kysymykset:
1.Suututko helposti ? Miksi ?
En ainakaan omasta mielestäni suutu kovinkaan helposti
2.Oletko koskaan karannu kotoa ?
Eipä oo ollu tarvetta karata :)
3. Mitä kaikkea olet harrastanut ja mitä harrastat nykyään ?
Hiihin joskus pienempänä kilpaa,posliininmaalausta harrastin jonkun aikaa,pianonsoittoa 6 tai 7 vuotta ja yleisurheilua harrastan nyt !
4. Kerro joku kommellus minkä oot lapsena tehny
Ei mulla oo mielessä nyt mitään kommellusta.. :/ Oon ollu jo pienenä  tosi tapaturma-altis ja esimerkiks solisluu murtu,kun tipuin penkiltä patteriin !
5. Mikä on hirveintä mitä sulle itselles vois sattua ?
Ompas hankala kysymys..Eniten pelkään sitä,että sairastun johonkin vakavaan sairauteen. Toisekseen mua pelottaa,että mulle tulis joku vakava vamma jalkaan tai jonnekkin,etten vois enää urheilla.
6. Katsotko lasten ohjelmia ?
Välillä joo,jos oon siihen aikaan kotona,kun ne tulee ! (:
7. Ketä sun perheeseen kuuluu ?
Tää lukee jo tuolla ylempänäkin,mutta isä,2 veljeä,sisko ja kaks koiraa
8. Kenen kanssa vietät eniten aikaa ?
Koulukavereiden ja treenikavereiden kanssa
9. Tykkäätkö urheilla ja katsoa sitä ?
Tykkään tykkään !! Urheileminen on parasta ja tiettyjen lajien kattominen telkkarista on kivaa !
10. Tupakoitko tai nautitko alkoholia ?
En & En

11. Oletko onnelinen ?
Oon ihan ihmeellisen onnellinen nykyään. Jossakin vaiheessa onnellisuus oli vähän kadoksissa,mutta nyt taas elämä hymyilee ! :)

11 kysymystä haastetuille:
1.Mikä sana kuvaa sinua parhaiten?
2.Mitkä ovat sinun päivittäiset rutiinit?
3.Mitkä asiat saavat sinut hymyilemään?
4.Mitä teet vapaa-ajalla?
5.Mitkä ovat sinun huonoja ja hyviä puolia?
6.Minkälaisista ihmisistä pidät?
7.Mikä asia saa sinut ärsyyntymään?
8.Onko sinun helppo tutustua uusiin ihmisiin?
9.Mikä on sinun tulevaisuudentavoite?
10.Missä tilanteessa kuvittelet olevasi 15 vuoden päästä?
11.Millainen merkitys perheellä on elämääsi?
Haastetut:
First!
Kasvun paikka
xoxo,kikka
the whole world stops


♥:veera

Ei kommentteja: