maanantai 18. maaliskuuta 2013

sairas minä

Oon hytissy muutaman tunnin putkeen vedet silmissä. Mua ei nukuta,ei oo kuumetta,sattuu joka paikkaan ja on ihan voimaton olo. Vietin hauskan viikonlopun. Nauroin,juttelin uusien ihmisten kanssa,näin pitkästä aikaa Sesseä ja olin ulkona monen monta tuntia. Olin myös pilkillä veljen kanssa,mutta en saanu yhtään kalaa. Mulle opetettiin ihan varmaan väärä tekniikka tai sitten syy oli se,että mulla ei ollu syöttinä kalansilmiä. Opin myös käynnistämään mönkijän ja olin niin ilonen. Oltiin lauantaina ja sunnuntaina kumpanakin päivänä jäällä lämpimässä auringonpaisteessa. Kevät on ihan kohta täällä ja pikkuhiljaa saa vähentää vaatekerroksia,vaikka aamupakkaset onki aika petollisia vielä. Mun viikko tuntuu olevan täynnä tekemistä  ja tuntuu ihan oudolta ,koska yleensä aina mulla on aikaa. Viikonloppuna pääsen kuuntelemaan veljen laulua ja jännittämään hänen puolestaan. Mun tää päivä on menny vaan kotona nukkuessa ja lepäillessä. En voinu mennä treeneihinkään tämmösenä. Huomisaamuna täytyy kattoa lähenkö kouluun vai jäänkö kotiin. Haluaisin kamalasti takasin mun keskijakauksen,muokata mun kulmista täydelliset,ottaa tekoripset,uusia koko vaatekaapin (oikeesti voisin myyä melkein ihan mitä vaan mun vaatteita,jos joku haluaa ostaa (: ) ja ostaa uudet converset. Yritän saaha mun innon opiskelua kohtaan kasvamaan,jotta mun koeviikko menis edes jotenkuten. Pelottavan hyvin meni edellinen jakso,niin saa nähä mitä nyt tapahtuu. Onneks seuraavan koeviikon jälkeen on luvassa kahen viikon Espanjan treenireissu !

Nyt alan tekemään läksyjä ja lukemaan Romeo & Julia näytelmää !
Hyvää yötä ja koittakaa olla sairastumatta flunssaan,mikä tuntuu olevan joka toisella vastaantulijalla.
Tekstistä saatto tulla hieman omituinen,kun kamalassa mukamas kiireessä tätä kirjotan.
-veera

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis :). Koita parantua ja kyllä ne kokeet hyvin menee:D